Myyntiehdot

Ab Napra-Rehabin myyntiehdot

1. Vahvistus
Kun rekisteröidyt ja olemme vastaanottaneet tilauksesi, tilausvahvistus tilaustietoineen
lähetetään sinulle automaattisesti sähköpostilla.
Jos emme jostain syystä pysty toimittamaan tilausta, otamme yhteyden sinuun.

2. Ikäraja
Alle 18 vuotiaan tilauksesta huolehtii huoltaja.

3.  Maksuvaihtoehdot
Vaihtoehto 1. Korttimaksu – hyväksytyt pankkikortit, sekä luottokortit Visa ja Mastercard
Vaihtoehto 2. Verkkopankkimaksu, oman verkkopankkisi kautta, välittäjä Paytrail
Vaihtoehto 3. Postiennakko
Vaihtoehto 4. Lasku – olet jo ennestään asiakkaamme tai jälleenmyyjämme
Ulkomailta tulevat tilaukset maksetaan aina verkkopankkimaksuna.

4. Toimitustavat ja -kulut (sis.Alv. 24%)
Kotimaantoimitukset
Vaihtoehto 1. Itella Economy – noudat paketin itse postista
0-2 kg            6,80 €
yli 2 kg           8,10 €

Vaihtoehto 2. Itella Business Day – paketti kannetaan ovelle
0-2 kg            9,00 €
2-5 kg            9,50 €
yli 5 kg – hinnaston mukainen

Postiennakkolisä on 5,87 €

Toimitukset Ruotsiin - Parcel Connect
0-2 kg  9,90 €
2-5 kg  11,20 €
5-10 kg 13,30 €
10-15 kg 15,50 €
15-30 kg 21,90 €

Toimitukset Viroon - Parcel Connect
0-2 kg  8,30 €
2-5 kg  9,60 €
5-10 kg 11,70 €
10-15 kg 13,90 €
15-30 kg 20,30 €


Toimitukset muualle Pohjoismaihin – pohjoismainen hinnasto.

5. Toimitusaika
Toimitamme tavaran todella nopeasti. Arkipäivänä (ma-pe) ennen klo 12.00 meille saapuneet tilaukset pakataan viimeistään seuraavana arkipäivänä. Asiakkaan valitsemasta toimitustavasta riippuen toimitus on perillä 1-3 arkipäivässä. Meistä johtuvista viivytyksistä olemme yhteydessä asiakkaaseen.

6. Tilauksen palautus
Kuluttajansuojalain etäkauppaehtojen mukaan kuluttajalla on oikeus palauttaa tuotteet ilman erityistä syytä 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla virheetön, käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Kokeiltuja sukkia ja muita hygieniatuotteita ei voi palauttaa. Liitä palautukseen huolellisesti täydennetty palautus-/reklamaatiolomake.
Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.

Palautus/Reklamaatiolomake

8. Reklamaatiot
Napra-Rehab antaa tuotteille täyden tuotetakuun. Virheellinen tuote korvataan uudella virheettömällä tuotteella. Takuu ei ole voimassa mikäli ulkoinen tekijä, virheellinen käyttö/käsittely on aiheuttanut rikkoutumisen. Aina kun kyseessä on palautus/korvausvaatimus, ota etukäteen yhteyden asiakaspalveluumme puh. 06-2243 622 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@napra-rehab.fi.

Liitä mukaan huolella täydennetty palautus-/reklamaatiolomake. Kerro meille myös syy palautukseesi, jotta voimme kehittää asiakaspalveluamme, sekä tuotteita.

9. Henkilötietojen käsittely
Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille osapuolille. Tiedot on tallennettu ainoastaan Napra-Rehabin omaan asiakaspalvelujärjestelmään ja rekisteri on tarkoitettu vain Napra-Rehabin asiakas suhteiden hoitoon. Tietoja ei koskaan luovuteta ulkopuolisille, niihin on pääsy ainoastaan Napra-Rehabin henkilökunnalla ja valtuutetuilla järjestelmän ylläpitäjillä.
Asiakasrekisteri on luottamuksellinen; tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille.Asiakas päättää itse haluaako hän uutiskirjeemme.
Asiakkaan pankki- tai luottokorttitiedot eivät tule Napra-Rehabin henkilökunnan tietoon. Informaatio tietojärjestelmä on salainen ja varma.

Rekisterin sisältämät tiedot:

  • Asiakkaan nimi
  • Asiakkaan yhteystiedot (työpaikka, työ- tai kotiosoite, puhelinnumero, faksi, sähköposti)
  • Uutiskirjeen tilauksen hyväksyminen
  • Ostohistoria
  • Ostetut tuotteet
  • Tilauksen päivämäärä
  • Tilauksen maksutapa
  • Tilaushistoria