Meistä

David Strömbäck, yrittäjä (omistaja)

—Innostuin ihmisten parantamisesta jo kouluaikana.  Jo varhain minulle tarjoutui tilaisuus tutustua ensihoitajan työhön. Sain olla mukana avustamassa kotipaikkakuntani sairaalassa, jossa teinkin satoja työtunteja pelkällä hyvän mielen palkalla  Valmistuttuani sairaanhoitajaksi halusin kuitenkin auttaa ihmisiä vieläkin konkreettisemmin. Olin erittäin vaikuttunut, kun näin naprapaatin paikantavan vaikean ongelman, jota ei voitu röntgenkuvista havaita. Päätös opiskella naprapaatiksi sinetöityi sillä hetkellä.

Perustin Napra Rehabin opintojeni  lomassa. Opiskelin naprapaatiksi Ruotsissa ja kävin hoitamassa potilaitani joka toinen viikko vastaanotollani opiskelun lomassa. Varsinainen tuotekauppa sai alkunsa jo silloin. Tukisukkia oli  lähes mahdotonta löytää Suomesta noihin aikoihin. Tädilläni oli kuitenkin tarvetta niille, joten päätin ryhtyä tuomaan niitä tädilleni.  Kun tätini ystävät kuulivat näistä verenkierron ongelmia lievittävistä sukista, hekin halusivat  niitä.  Samalla kunnioituksella ja arvostuksella asiakkaitamme kohtaan toimimme edelleen, vaikka asiakaskunta on noista ajoista muuttunut olennaisesti. Meille on edelleen kunnia-asia toimittaa asiakkaillemme tuotteita, joiden toimivuuden uskallamme taata.

Naprapaatin työssä olen oppinut, millaiset tuotteet toimivat erilaisten vaivojen lievittämisessa. Yli kahdenkymmen vuoden aikana oppii tunnistamaan, mikä toimii ja kenen tuotteet täyttävät niille asetetut vaatimukset.

Raili Åström, asiakasuhdepäällikkö

raili— Asiakkaillemme on tärkeintä, että olen tavoitettavissa, olipa  kyseessä kuluttaja tai jälleenmyyjä. Hoidan yrityksemme "infolaatikkoa" eli käsittelen kaikki yhteydenotot, jotka tulevat sähköpostin kautta. Takaan asiakkaillemme vastaukset saman päivän aikana. Parhaimmillaan viesti lähtee takaisin muutamassa minuutissa. Soitan myös mielelläni asiakkaalle, jos asia hoituu näppärämmin puhelimitse.

Tunnen tuotteet läpikotaisin ja valmistajiin minulla on  suora kontakti jo yli kymmenen vuoden ajalta.  Joskus kuluttajat tai terapeutit  tekevät kirjoitusvirheitä etenkin mitoissa. Olen käsitellyt näitä mittoja niin pitkään, että karkeat poikkeamat huomaa helposti. Mittatarkkuus on näissä tuotteissa  olennaista. Kanta-asiakkaista tulee vuosien varrella hyviä ystäviä. On onni saada tehdä pitkäjänteistä yhteistyötä mukavien ihmisten parissa.

Ulla Bengtson, varastopäällikkö

ulla— Minusta on kiva pitää yllä järjestystä. Olen tarkka siitä, että varastokirjanpito on ajan tasalla ja tuotteet  juuri niille kuuluvilla paikoillaan. Luultavasti löytäisin tavarat hyllyistä  silmät sidottuina. Saamme paljon kiitosta siitä, että toimitamme tuotteet nopeasti. Hyvä järjestys ja riittävä varastomäärä takaavat sen, että toimitukset sujuvat.

Logistiikan lisäksi palvelen asiakkaita myymälässämme. Minusta on hauskaa, kun voin työssäni auttaa ihmisiä. Monilla on pientä vaivaa siellä ja täällä ja  tuotteistamme on heille käytännön apua arjessa. Kun asiakas löytää itselleen sopivan sukan, on todella mukava kuulla, että: "Tämä sukka on aivan ihanan tuntuinen, jalat tuntuvat niin kevyiltä."

Tiina Lappalainen, asiakasneuvoja

tiina—Päivä ja asia kerrallaan on minun mottoni.  Elän tässä hetkessä ja siksikin tämä työ sopii minulle hyvin. Keskityn aina juuri siihen asiaan ja asiakkaaseen, joka kulloinkin on langan päässä.

Saamme kiitosta siitä, että asiakkaat saavat  lievitystä vaivoihinsa. Asiantuntemustamme todella arvostetaan. Kun tulin tänne töihin, huomasin, että  20 vuotta tällä alalla tarkoittaa valtavaa määrää tietoa ja käytännön kokemusta erilaisista ratkaisuista ja välineistä, joista on ihmisille aidosti apua. Jos en osaa vastata asiakkaan kysymykseen, otan asiasta selvää ja palaan asiaan.  Tämä kuuluu palvelumme periaatteisiin.